maandag 24 april 2017

Tweede ronde narcisjes...

De tête  à tête'jes , die kleine vroege narcisjes, 




zijn de eerste bollen in mijn tuintje die bloeien maar pas als die uitgebloeid zijn begint de tweede ronde maar de naam van deze narcis weet ik niet zeker meer: iets van pippa of zo.
Ze zijn iets hoger dan de tête à tête maar de kopjes hangen iets meer naar beneden en er zit veel meer wit in de bloem.





Ze staan erg mooi samen met de primula denticulata die ik in het wit en blauw heb. Op de foto zie je de blauwe er naast staan.




Ik ben gek op bloembolletjes en sowieso alles wat vroeg bloeit..... en teken van de lente waar ik altijd erg naar uit kijk! Eer voorbode van een periode met méér zon en méér licht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...