zondag 30 oktober 2016

Col voor de winter...


Op de nieuwsbrief van Wolplein stond laatst een leuke colshawl!






Zelf vond ik hem heel leuk maar wilde het voor iemand anders maken, die het gelukkig ook mooi vond. Die niet, zoals ik van felle kleurtjes houd maar meer pastel of gedekte tinten. Het patroon stond beschreven voor het garen van Katia, Alaska. Ik kende het niet maar op de beurs kocht ik twee mooie contrasterende kleuren: 037 Oud roze en 003 Gebroken wit.






Het moet klaar voor de kerst maar dat moet wel lukken want haaknaald 9 ( ook nog nooit mee gehaakt) garandeert een snelle shawl. Al moet je dan niet net zoals ik een fout maken: ik controleerde niet goed of en geen draaiing in de shawl zal door het foutief dichthaken van de losse ketting. Met als gevolg een niet gewenste draai in de col..... Balen!!  

Ook aan de gang met dit patroon??
Klik HIER

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...