vrijdag 9 september 2016

Ik ga op reis en neem mee....


Altijd als ik op reis ga gaat dit kleine handige bakje mee!




Er passen een paar kleine alvast uitgeknipte lapjes in die ik bij elkaar hou met een speld, een naald waar ik al vast een draad door heen doe ( om de naald niet zo snel niet kwijt te raken), een nagelknippertje of mini schaartje én één of twee klosjes garen.





De speld doet ook weer dienst om de lapjes precies op de goede plek vast te zetten en de naald doet de rest.

Al met al voldoende om een paar uur bezig te zijn én voldoende ruimte over te houden in een koffer.

Want een grote quilt die nog doorgequilt moet worden is al snel veel te groot.

En dan kleine bakje past altijd en weegt bijna niets: ik nam het ook al mee in de tijd dat ik het Pieterpad liep en dus een rugzak moest dragen waar niets overbodigs in mocht.

2 opmerkingen:

  1. handig he, die tupperware (toch?). Sinds kort heb ik een blikje in de vorm van een koffertje. Daar kunnen best wel wat lapjes in met naald, draad, schaartje..... en t neemt weinig plek in mijn schoudertas in. Volgens mij zijn al die quilsters hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ook altijd een klein doosje mee, om tussendoor onderweg een paar steekjes te zetten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...