zondag 21 augustus 2016

Wat een verwennerij de afgelopen week....

Mijn schoonzusje Maaike werd afgelopen week 30 en dat heeft ze groots gevierd! 





Ze houd erg van koken en bakken en draait haar hand niet om voor een High Tea voor een grote groep! En dat vind ik zo knap!  




En niet alleen maakt ze dat allemaal lekker klaar ze presenteert het ook nog eens fantastisch. Van hartig tot zoet en van warme tot koude gerechtjes: het staat allemaal te kust en te keur voor het uitzoeken.





En ook wel grappig: ze is mijn jongste schoonzus en scheelt met mijn zoon maar 4 jaar. Hij wordt deze week 26. Ik scheel met mijn broer ( die dus met haar getrouwd is) al 7 jaar en zij is ook een stuk jonger dan hij. Tel daarbij op dat ik jong kinderen kreeg..... 

Voor mijn ouders betekent dat opa en oma zijn van een behoorlijk in leeftijd verschillend viertal!
Twee kleinzoons van (bijna) 26, 22 en daarna nog een kleinzoon van 4 en een kleindochter van bijna 2. De oudste helpt opa met de computer en de jongste gaat met hem mee om de eendjes te voeren!





Maar vandaag was er door de High Tea dus volop verwennerij maar ook afgelopen week besteedde ik mijn eerste vrije dag na 3 weken fulltime werken in de sauna in Hierde: De Zwaluwhoeve.
En met prachtige weer genoot ik samen met een vriendin van de stoombaden, een luisterboeksauna ( echt waar, en heel leuk!), zwembad en zon! Heerlijke ontspanning en daar door dus ook verwennerij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...