dinsdag 30 augustus 2016

Herfststofjes....

Al een hele tijd liep ik met het idee om iets te maken voor de herfst, een mini quiltje of een krans of zo...




Maar ik moet zeggen dat groen, oranje en bruin niet echt kleuren zijn die in mijn stoffenassortiment  flink zijn vertegenwoordigt zijn. Niet echt mijn kleurtjes....Dus daarom een keus gemaakt tijdens mijn bezoek aan de tentoonstelling van het Quiltersgilde bij de winkeltjes. Geslaagd!





Eerst maar een krans maken en daarna eens kijken voor een mal voor een vingerhoedjesquilt....




1 opmerking:

  1. Leuk idee en de krans hang je dan buiten aan de deur?
    En de vingerhoedjes maak je ook van deze lapjes.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...