zondag 28 augustus 2016

Helemaal naar het Zuiden....

Meestal is de tentoonstelling van het Quiltersgilde voor mij vrij makkelijk te berijden met de auto.






Arnhem, Deventer is allemaal wel binnen een uur te doen. Ook Alkmaar omdat ik het dan vaak combineer met een bezoekje aan mijn ouders die in de kop van Noordholland wonen en ik daar dan een dag eerder heen ga. Nu was de tentoonstelling in Breda en dat is vanuit de Noordoostpolder wel een stukkie verder. Bovendien zou het heel warm worden op donderdag, mijn vrije dag. 
Dus samen met vriendin Geertje per trein naar Breda. 3 uur heen en 3 uur terug maar die tijd benut met veel haken en kletsen....





Maar een prachtige tentoonstelling in een prachtige kerk!
En met zo'n strak blauwe lucht steekt zo'n kerk prachtig af...






De foto's die ik op de tentoonstelling maakte komen later nog op mijn blog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...