vrijdag 26 augustus 2016

Frisse fruitsalade op zomerse dagen....


Met warm weer wil ik wél gezond en lekker eten,





maar niet lang in de keuken staan en al helemaal niet in warme pannetjes roeren!






Vaak maak ik salades en dit maal een frisse fruitsalade. 
Ik koos dit keer voor een:

                                         bakje blauwe bessen, 200 gram
                                         1 banaan
                                         1 peer ( doyenne du comice )
                                         150 gram rode druiven
                                         1 kiwi
                                         1 mango




Ik at het puur maar je kunt er natuurlijk wat suiker of honing door doen als je het wat meer zoeter wilt.

Voor een beetje extra kleur hadden aardbeien leuk geweest maar die had ik niet.
We aten het met 2 personen schoon op aangevuld met wat gebakken aardappeltjes uit de frituur.


Ook favoriet met warm weer is een pasta salade zoals ik HIER al eens liet zien of een andere salade met brie en walnoten zoals HIER beschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...