dinsdag 9 augustus 2016

Er komt niet veel....

uit mijn handen de laatste tijd....





Op creatief gebied dan!


Dit was nog een oude foto in werkelijkheid was ik al veel verder.
 Al zie ik hier ( achteraf hè, toen nog niet ) al dat ik de fout in ging....



Na het grotendeels uithalen van mijn poncho in wording.....( meer dan de helft!) heb ik nog niet de moed opgevat om opnieuw verder te gaan. Daarna is er ook nog een praktische reden. I.v.m. de vakantie van mijn collega werkte ik de afgelopen twee weken én deze week full time. Niet erg, tenslotte is mijn vakantie ook bijna in zicht en werkt hij dan zijn vrije dag door, maar mis een dagje hobbyen!  En ook toegegeven: voor mijn huishouden is een vrije dag ook niet onbelangrijk :-)
Zeker als je de weekenden ook vaak weg bent....

Er zijn nog genoeg plannen maar moet voor een nieuwe start met een project er altijd eerst even induiken..... en daar ontbreekt dus de tijd....

Effe een dagje stof snijden, achter de naaimachien  of zomaar lekker een beetje prutsen met stof...

Maar komt vanzelf weer en dan heb ik ook wel weer iets om te laten zien!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...