zondag 3 juli 2016

Soep, brood en spelen....

Voor mij begon deze zondag morgen erg laat en kreeg ik heerlijke


broodjes voorgeschoteld: warme croissants uit de oven! Heerlijk met kaas gevuld.

Omdat de formule 1 op tv was en dat mijn niet zo boeit ( niet 1,5 uur, maar laatste ronde is oké) ben ik mooi bezig geweest met het spelen van lapjes. Een beginnetje voor een nieuw blokje van de replicaquilt. Het is nog niet af maar zoals gezegd het begin is er...




En na een heerlijke wandeling in een zonnig Ens maakte ik voor het eerst een heerlijk pannetje broccolisoep. Het smaakte uitstekend en het gaat zeker vaker op tafel komen.




Het was de soep van het blog van Brenda kookt en als je op de foto klikt krijg je het recept als het goed is. Van haar blog haalde ik al vaker recepten en ook deze beviel goed. Al liet ik het amandelschaafsel weg maar zo zet ik een recept wel vaker een beetje naar mijn hand omdat óf mijn voorraadkast net dat onderdeel mist óf er moet juist iets op en dan probeer ik dat toe te voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...