donderdag 28 juli 2016

Meer boeken kopen dankzij ( of ondanks) e reader...

sinds ik een e reader heb!




En eigenlijk zou je dat niet verwachten want met het makkelijk overzetten van de digitale bestanden werk je illegaal verkregen boeken in de hand zou je zeggen.

Maar toch is het voor mij anders...
Eerder was ik lid van de bibliotheek en kocht ik zelden een boek, ik las ze immers wel via de bieb. En als ik een boek kocht was het met een gekregen boekenbon want dat was wel een geliefd verjaardags kado.

Nu krijg ik ook af en toe een boek voor mijn e reader maar juist nieuwe boeken zijn ook geliefd. Bovendien is via Bol.com of zo een digitaal boek veel goedkoper. Zeker als je af en toe via een actie een boek koopt. Geen verzendkosten om binnen te halen én geen bezine kosten om naar een boekwinkel te gaan. 

Dus het afgelopen jaar kocht ik veel meer boeken dan de jaren daarvoor.
En nog steeds ben ik heel blij met mijn e reader: ik koop niet alleen meer boeken, ik lees ook meer nu ik altijd veel boeken binnen handbereik heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...