maandag 11 juli 2016

1200ste post: Deventer op stelten 2016....

Voor mij de eerste kennismaking 




 met dit evenement dat dit jaar zijn twintigste editie beleefde!  De Compagnie des Quidams dat ik in de Lebuiniskerk zag was prachtig! 






Bedenk het maar eens allemaal....

Op de buik van de man hierboven was een opblaasbaar paard verstopt...





En met 9 man/ paarden was het een mooi spektakel!






En een spreekstalmeester maakte het compleet!









Voor het eerst waren er activiteiten in het Burgemeestershof, van Ockham's Razor heb ik helaas geen foto's. Maar gelukkig wel een plaatje gevonden op het internet: en het is verbazingwekkend wat je allemaal kunt doen in een glazen tube





De acht dames van Teatro Pavana hadden een Spaanse act op de Brink.





En hoewel we lang niet alles gezien hebben vond ik dat wat ik zag héél mooi!





Overigens was het niet alleen op de straten en pleinen een theatraal gebeuren




Want ook in de schouwburg was er een optreden.
Ook hier heb ik ademloos en vol bewondering naar gekeken....






En dit was al weer het 1200ste berichtje dat ik schreef voor mijn blog....

2 opmerkingen:

  1. 1200 stuks, ppfft, dat is veel maar ik lees ze altijd met plezier en
    soms met een glimlach! Ik ben niet zo'n reageerster, sorry
    daarvoor!
    Groetjes marijanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge dat zijn er al heel veel!! Maar al veel met plezier gelezen en ook van deze laatste met mooie foto's.
    Gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...