donderdag 21 juli 2016

Boeken..... Camilla Läckberg "Predikant"

Ook weer op mijn ereader las ik deel 2 van de boeken van Camilla Läckberg.





En ook weer een spannend boek! Ik kan deze schrijfster echt aanraden. Gelukkig heeft ze nog veel meer boeken geschreven dus ik kan nog een voor uit. Maar voor de afwisseling lees ik ook af en toe wat anders.

Dit boek draait om twee oude vermissingszaken van jaren her én een recente moord. Als er dan ook nog een nieuwe vermissing plaatsvind is het tijd om actie te ondernemen. 


Dezelfde hoofdpersonen in het boek maar nieuwe verhaallijnen en dat maakt het wel zo leuk dat de karakters verder uitgediept worden. Maar waar ik in dit boek nog al last van had zijn de namen die erg op elkaar leken: Johan, Johannes en Jacob. Als dat dan ook nog allemaal familie is en je niet in de gelegenheid bent om het boek in één ruk uit te lezen moet je er iedere keer weer een beetje inkomen.

Voor wie de boeken allemaal op volgorde wil lezen ( zoals ik...)


Deel 1 De IJsprinses
Deel 2 Predikant
Deel 3 Steenhouwer
Deel 4 Zusje
Deel 5 Oorlogskind
Deel 6 Zeemeermin
Deel 7 Vuurtorenwachter
Deel 8 Engeleneiland
Deel 9 Leeuwentemmer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...