maandag 25 juli 2016

Achteruit haken....

Of wel....uithalen!





Na twee toeren met het glitter draadje dacht ik ... hè, bobbelt het nou iets???





En naar mate ik verder ging ( logisch, ik weet het) begon ik meer te twijfelen en na 4 toeren weet ik het zeker. Dit komt niet meer goed, uithalen dus.

Omdat dit geen leuk klusje is, stelde ik het uit en haakte een week helemaal niet. Maar ja dat helpt ook niets. Dus nu maar achteruit haken uithalen en morgen weer gewoon met frisse moed opnieuw!

1 opmerking:

  1. O, o, o,zo herkenbaar, eerst toch nog even verder werken, een nachtje erover slapen, misschien wel twee en dan toch maar uithalen....... Ik hoop dat je inmiddels alweer aan het vooruit haken bent met een héél tevreden resultaat.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...