donderdag 28 april 2016

Een vrolijk mandje met vakantieherinneringen....


In een klein wolwinkeltje in Marmaris ( Turkije) kocht ik vorige jaar september deze 10 





bolletjes van DMC, Natura, just cotton. Ik kocht dit setje niet met een bepaald patroon of plan voor ogen maar puur omdat ik de kleurtjes bij elkaar zo mooi vond!






En waar ik vroeger ( lang geleden) altijd oorbellen kocht als souvenir kocht ik nu heel veel garen. Niet alleen deze 10 dus maar nog veel meer...






Ik koos voor ieder twee bolletjes à 50 gram in de kleuren: N26 Blue Jeans, N05 Blue Layette, N28 Zaphire, N02 Ivory en het groene bolletje N48 Chartreuse.

Inmiddels heb ik wat proefjes gehaakt en vond ik het met haaknaald 3 ( voorgeschreven ) wat te veel splijten, met haaknaald 3,5 ging dat beter! Beide waren overigens van Lana Grossa, soft grip.

Binnenkort wat meer resultaat in een volgend berichtje....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...