donderdag 17 maart 2016

Nog nooit....


zag ik een boekverfilming zonder dat ik het boek gelezen had!





Maar dit was de eerste keer!

Simpelweg omdat de uitnodiging van Geertje om mee te gaan naar de film kwam op een moment dat het niet meer lukte om het boek, dat al wel op mijn ereader stond, uit te lezen.

En wachten tot het boek wèl uit was??
Hij draaide nog maar drie keer per week, in de bios, dus dat wilde ik niet gokken.

Overigens ben ik wel gek boekverfilmingen, sterker nog..... ik denk dat 90% van de films die ik in de bioscoop gezien heb, de aantrekkingskracht hadden omdat het boek zo mooi of goed was.





En deze verfilming?


Prachtig gespeeld, indrukwekkend, beslist geen luchtige film. Bizar dat het geloof zo overheersend en ontwrichtend aanwezig is in een gezin maar zeker de moeite waard!

1 opmerking:

  1. Ben al heel lang niet naar de film geweest en van deze schrijver heb ik geprobeerd om het laatste boek te lezen. Veel verder dan 2 hoofdstukken ben ik niet gekomen. Maar misschien dat dit boek beter te lezen is.
    Gezellig weekend
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...