zaterdag 19 maart 2016

In een klein kwartiertje....



maakte ik deze driehoek van rode halve hexagonnen....




Snel en simpel, maar als je  1000 halve hexagonnen wilt verwerken is het toch veel werk.
Want dat is toch het doel: een charmquilt van deze halve hexagonnetjes.
Wil je daar meer over lezen klik dan HIER .






De lapjes kocht ik twee weken geleden in het gezellige winkeltje van WIETSKE toen ik met mijn moeder een lang weekend in Den Bosch was.  Ik kreeg de lapjes kado van mijn moeder!

En hoewel de charmquilt dus uit 1000 verschillende lapjes bestaat ( feitelijk en officieel uit 999 verschillende en 1 dubbele stof) vind ik het leuk om de stofjes die bij elkaar horen of bij elkaar gebruikt/ gekocht zijn voor iets anders, ook bij elkaar te gebruiken in de charmquilt!




Op de foto lijken de stofjes wat naar de kleur cyclaam te gaan maar ze zijn toch echt rood! De bovenste foto doet de kleur meer eer aan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...