maandag 7 maart 2016

Dat gaat naar Den Bosch toen....


Afgelopen wekend ging ik samen met mijn moeder, voor ons jaarlijkse weekendje weg, naar Den Bosch.




En als quiltster mag dan een bezoekje aan Wietske niet ontbreken!






Wat een gezellige winkel en een hartelijk ontvangst!




En natuurlijk wilde ik ook een creatief souvenir mee terug nemen naar het "hoge noorden"....
Dus koos ik de 3 mooie lapjes uit die hier boven te zien zijn. Bedoeld voor een krans die ik al jaren van plan ben om te maken!

En het leuke was: nadat ik ze uit koos tracteerde mijn moeder mij op de stofjes!
Das nog eens boffen!!

Er valt nog veel meer te vertellen over het mooie weekend en de prachtige stad Den Bosch waar we veel bezochten en bewonderden maar dat komt nog..... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...