vrijdag 20 november 2015

De laatste bollen....


plantte ik vandaag in mijn mini tuintje!




Ik ben gek op bloembollen en kan ze vaak in het voorjaar wel de grond uit kijken!

Naast de tete a tete jes die ik eerder al plantte deed ik daar vandaag nog de narcis Pipit bij. Hierboven zie je een plaatje ervan. Voor mij een hele nieuwe soort!






Voor het eerst deed ik ook zomerbollen in de grond. Deze Alliums bloeien pas in juni.
Hierboven de Allium Purper sensation en hier onder de Allium Nigrum. 

Beide worden groot, ongeveer 60 tot 70 centimeter.






En tegen die tijd hoop ik een tuin vol paarse en witte eenjarige te hebben!
We zullen het zien!

1 opmerking:

  1. Kan ook nooit wachten tot de bollen tevoorschijn komen.
    Hier doen ze het jammer genoeg niet zo goed en dat vind ik jammer maar het is niet anders--muizen?
    Goed weekend
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...