dinsdag 13 oktober 2015

Pech....

Héééél vaak gaat het goed.....



maar soms gaat het mis!

Een groot drama? Wel nee!

Want ik heb het hier alleen maar over het te kort komen van een stukje garen.




 Maar het is wel zuur als je een kraamcadeautje wil afmaken en je komt in de één na laatste afwerkrand maar net één meter garen te kort! Ik heb hier een daar wat gemaild maar helaas niemand uit de buurt kon mij helpen aan een klein stukje Stylecraft garen. En een winkel zit er ook niet in de buurt.





Maar niet getreurd, inmiddels is er een bolletje besteld. Wel een dure meter garen op deze manier want het is natuurlijk één bolletje + verzendkosten. Maar het is niet anders.
Gelukkig kan ik wel verder met het laatste randje, het schulprandje. Ik ben gewoon tien centimeter verder gestart en hoef als het bolletje hopelijk snel binnenkomt alleen nog maar een klein stukje... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...