donderdag 9 april 2015

Weer verder met de replicaquilt....

Afgelopen weekend sneed en naaide ik weer lapjes voor de replicaquilt.






Het 28ste stapeltje met blokjes en ik kan nog even voor uit wat het moeten 36 stapeltjes  worden met ieder 24 blokjes.





Deze 24 stuks maakte ik en heb ze even willekeurig neergelegd. In werkelijkheid is de lichte stof wat meer licht-terra maar dat vertekent kennelijk op de foto.






Als met al zijn er dus al heel wat driehoekjes klaar!





En veel snij-afval, maar dat hoort er bij!

Hier een foto van het origineel, een stokoude quilt in het bezit van het quiltersgilde:




Het patroon vind ik prachtig maar ik hou totaal niet van bruin daarom koos ik voor frisse kleurtjes:




Want dat spreekt mij meer aan!

Het was al een hele poos geleden dat ik aan deze quilt werkte maar de volgende stofjes liggen alweer klaar om gesneden te worden!

1 opmerking:

  1. Ben ook bezig geweest met deze replicaquilt en op de rand na is het klaar.Alleen het zit in een verhuisdoos waar ik niet bij kan...
    Succes met deze van jou.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...