maandag 23 maart 2015

Een ei van kamelenbot????

Op een eierenbeurs in Velp dit weekend ging ik weer op speurtocht naar mooie eieren!




En ik ben geslaagd! 
Dit mooie kunstzinnige ei is gemaakt door Lies Reinink...




Liesbeth Hulstein maakte dit ei van vilt!






Maar heel speciaal, omdat ik er nog nooit van gehoord had, vond ik dit ei gemaakt van kamelen beenderen.... De foto is niet zo duidelijk omdat ie aan het eind van de dag gemaakt is bij slecht licht, maar je hebt allerlei schakeringen wit en dat maakt het heel mooi. En een eitje wat je ook nog eens kunt laten vallen is ook wel eens handig in de verzameling!


En die verzameling is in de loop der jaren aardig gegroeid!
Een deel van de eieren liet ik HIER al eerder zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...