zondag 1 maart 2015

Dit weekend.....

.....Maakte ik voor het eerst zelf een grote pan Babi Pangang....






en die smaakte heerlijk! 
Ik paste het recept een klein beetje aan en zal het binnenkort hier laten zien.


....Haakte ik weer verschillende blaadjes aan de Fallen leaves shawl,






en dit keer maakte ik ook weer wat foto's.












....Zag ik een prachtige film op DVD:







naar het boek "De ontdekking van de hemel"van Harry Mulish.


.....En maakte een start met een nieuw boek, maar daarover later meer....

.....Boekte een weekendje weg naar Arnhem. Hier ga ik samen met mijn moeder over een paar weken genieten van de tentoonstelling 1boom.nl, naar een eierenbeurs en kijken we wat Arnhem verder nog te bieden heeft...

.....Natuurlijk waren er ook verschillende huishoudelijke klusjes die gedaan moesten worden en ik heb me aan de taak gekweten maar veel lol is het niet om daar over te vertellen.... laat staan foto's maken!


Groetjes,
Annemieke





1 opmerking:

  1. Mmmm..die pan vol met babi pangang ziet er wel verleidelijk uit! Benieuwd naar het recept. Sjaal is erg mooi, prachtige kleur.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...