maandag 30 maart 2015

Afgelopen weekend....


ging wel de zomertijd in maar was het weer verre van lenteachtig,





daarom maakte ik deze lente collage om een beetje in de lente sfeer te komen....


Maakte ik voor ons een zelf gemaakte pizza, met een gekochte bodem, (op aanraden van een collega)
die heerlijk smaakte!






Deed ik de verlichting uit tijdens earth hour en keken we bij kaarslicht naar het voetbal ( dat dan weer wel)






Zocht ik wat bolletjes bij elkaar....






.... voor een lief dekentje ( maar daarover later meer)


Kregen we op zondag nog familie op bezoek en dat was ook gezellig!


Maakte ik voor hun (en ons zelf natuurlijk) een grote pan ajam pangang





( dit was de foto van babi pangang van DIT RECEPT, waarbij ik het varkensvlees simpelweg door kip verving)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...