maandag 12 januari 2015

Een lekker kommetje....

Soep!




Na een jaar lang toetjes ga ik dit jaar iets anders doen!

En waar ik eerst nog twijfelde weet ik het nu zeker: ik ga voor de soepjes!

Belangrijkste reden is dat ik soep wel erg lekker vind maar zelden zelf soep maak. En als ik het maak maak ik vaak dezelfde soepen. Dus tijd voor experimenten!

Binnenkort de eerste én een echte wintersoep: snert! 
Dat is één van de twee of drie soepen die ik wel eens maak, dus dat experimenteren laat nog even op zich wachten....

2 opmerkingen:

  1. piep, als je inspriratie zoekt, je weet me te vinden he meid,
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. snert, de favoriet van mijn dochter van 13. het liefst zoals oma hem maakte: de lepel moet erin kunnen staan.
    Ook favoriet hier is de uiensoep, maar dan afgewerkt in de oven met een broodje met daarop gesmolten kaas.
    Ben benieuwd naar jouw favorieten en experimenten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...