maandag 10 november 2014

Vroeg dit jaar....

.... althans voor mij is het vroeg!





Want ik ben nu al klaar met het planten van mijn bloembollen.

Ik koop ze ieder jaar op tijd..... maar planten... hó maar!
Vervelend werk is het niet maar toch stel ik het altijd uit. Vorig jaar gingen de laatste bollen op 31 december, tussen het olie bollen bakken in, in de grond. 

Voordeel was wel dat ik heel lang genoot van de bloei want die was dus ook uiteraard verspreid.....

Dit jaar plante ik narcisjes ( tete a tete), crocussen ( Jeanne d'Arc, wit, en Yellow) en sneeuwklokjes ( Flore Pleno, dubbel wit).

Dit jaar plante ik ze in de berm naast mijn huis zodat niet alleen ik zelf maar iedereen die langs rijdt, loopt of fietst er van kan genieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...