donderdag 27 november 2014

Bonnie's Hunter's winter mysterie 2014: Grand Illusion


Morgen gaat ie van start!





De nieuwe mysterie van BONNIE HUNTER!
Vorig jaar deed ik voor het eerst mee en wat was het spannend iedere keer weer... een onbekend aantal weken een geheimzinnige opdracht.

Vrijdag's inloggen, staat het er al?
Yes!
Moeilijk? Makkelijk? Ken ik het figuurtje al?

En dan 's maandags kon je je eigen foto's uploaden op een site waar heel veel mensen op kijken.
Wow!

Maar het kost ook veel tijd, energie, stof en dat is de reden dat ik dit jaar oversla. 
Jammer want leuk is het natuurlijk wel!

Maar die van vorig jaar de is nog niet af, schande!
En er is nog heel veel niet af....

Maar wie wel mee doet is ANNE CLAUDINE en die telt al duidelijk af!
Haar ga ik zeker volgen net als de mysterie zelf maar met iets meer afstand dan vorig jaar...

Wil je zien wat ik er vorig jaar van maakte klik dan HIER

2 opmerkingen:

  1. 'k Ga het opslaan voor als er weer wat af is.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammer dat je niet mee doet. Ik kwam al kijken wat je dit keer van de eerste stap had gemaakt.
    Misschien volgend jaar dan weer?!?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...