woensdag 17 september 2014

Weer nieuwe driehoeken voor replicaquilt....

Deze week maakte ik weer nieuwe driehoeken voor mijn replicaquilt






Het had al een flink poosje stil gelegen. Maar nu besloot ik weer te gaan snijden en op de naaimachine eens flink gas te geven!






12 lapjes rood en 12 roze in dit geval en dat resulteert... ( huup huup huup barba truuk)... in 24  driehoek blokjes.



Ik heb nu 26 verschillende blokjes af en dat moeten er 36 worden. Want ieder blok bestaat straks uit 36 blokjes en het is wel zo leuk om veel variatie te hebben. 

Zó moet een blok er straks uit gaan zien:



( hier zitten nog veel dezelfde blokjes in)


En daar dan weer 20 blokken van....
Ik kan nog vooruit!

1 opmerking:

  1. Succes met je blokken-vind de kleurencombinatie erg mooi.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...