zondag 28 september 2014

Herfst....?

Hoewel de temperatuur vandaag eerder zomers is,





dan herfstig is het toch echt herfst!
Dat merk je aan de natuur, het weer vroeger donker worden en later licht worden. 
( en daar heb ik echt een hekel aan!)





Enig idee welke spin of insect zo'n "web" maakt?



Maar het heeft toch ook zijn charme!
De kleuren worden anders....
Andere natuur wordt zichtbaar, zoals paddenstoelen en zo.




felle oranje bessen in de vuurdoorn


Elke tijd heeft zijn charme!
Maar ik ben toch meer iemand van de lente en zomer....






Ik benutte het mooie weer om een wandeling te maken in het kadoelerbos.
Waar ik dit keer niet veel vlinders zag maar wel een voor mij "nieuwe"libelle. Ik moet nog uitzoeken welke maar als ik het weet plaats ik de foto!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...