donderdag 29 mei 2014

Mei Bee Quiltkwebbels....

Ik bedacht mij opeens dat ik de foto's van de laatste bee nog niet had laten zien!







Iety had een quilt gemaakt in de vorm van een hexagon. Mooi en strak gemaakt. Nog een paar detail foto's om dat beter te laten zien.





















Het aantal quilters dat een uitstapje maakt naar het haken is opvallend gestegen, ook in onze bee.
Maar ach, lezeres variëren ook van boek naar krant en tijdschrift en handwerksters doen dat ook!
Vilt, borduren, breien en haken kan allemaal voor onze Quiltkwebbel bee!







Irene is bezig met een poncho voor een kleindochter. En er staan meer kleindochters in de rij voor een poncho van oma en dat vind oma gelukkig helemaal niet erg....







Al moet ze daar natuurlijk wel wat tijd voor vrij maken want ook borduren is erg leuk!
Ze heeft een mooi randjesborduurwerk gemaakt maar helaas zijn mijn foto's niet goed gelukt en kan ik alleen dit detail van het rood/ blauwe borduurwerk laten zien.







Sijtje is met haar sterren bezig en met iedere ster wordt het steeds mooier!







Lon maakte deze vogeltjes met Zweeds borduurwerk ontworpen door Dita Blom van BLOMSTERSTUGA






En de grootste verrassing van de avond waren wel deze leuke huisjes van Riet!
Mooi geborduurd en het verrassende zit 'm in het feit dat deze quiltster die de 80 jaar al bereikt heeft,






dit zomaar zelf bedenkt en ontwerpt!






Razend knap om al die verschillende pandjes te bedenken én uit te voeren!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...