woensdag 9 april 2014

"Toen ik je zag"

Een tijdje geleden "las" ik het boek dat Isa Hoes schreef na de dood van haar man, Anthonie Kamerling






Ik moet zeggen dat ik niet zulke hoge verwachtingen had maar werd aangenaam verrast!

Het is een indrukwekkend verhaal dat ze te vertellen heeft en wat me vooral raakte was de eenzaamheid en het zwijgen. De periode dat Anthonie bij vlagen depressief was ( en ook manisch, dat wist ik niet) heeft bijna 10 jaar geduurd maar ze heeft dat voor haar naasten/ familie heel lang verzwegen. Pas kort voor zijn dood heeft ze het hen verteld. De angst voor de tabloids weer hield haar om het eerder te vertellen.

Haar schrijfstijl is erg prettig en ik het luisterboek gelezen dat ze zelf insprak en ook haar vertel stem is prettig om naar te luisteren.

Ik vond het een boeiend en indrukwekkend boek!
Een aanrader!

2 opmerkingen:

  1. Zat te twijfelen om het te kopen, toch morgen maar naar de boekhandel!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het een paar weken geleden gereserveerd bij de bieb. Er is grote belangstelling voor. Hoop het nu ook snel te kunnen lezen.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...