maandag 21 april 2014

Pasen: ei gemaakt door Truus van Wijk

Gisteren liet ik al een nieuw ei zien... vandaag het tweede ei!





Het is prachtig geschilderd door Truus van Wijk uit Lienden.
Ik vind het altijd ontzettend knap als ze dat zo waarheidsgetrouw op een ei kunnen schilderen. Want het is nog veel moeilijker dan op een plat vlak.

Het is een mannetje groenling, momenteel een graag geziene gast in mijn tuin die de voersilo's veelvuldig weet te vinden. Evenals het vrouwtje....


Ik kocht het net als het ei van Otto Koedijk dat ik gisteren liet zien op de paaseierenbeurs in Arnhem/Velp.
( even naar beneden scrollen naar bericht van gisteren voor de link)

1 opmerking:

  1. Mooie eieren heb je in je verzameling!
    gezellige dag vandaag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...