dinsdag 29 april 2014

Een pak van mijn hart....

.... het is gelukt!








De foto's én de aanmelding voor de tentoonstelling van het Quiltersgilde is op de post.

Ik kreeg verschillende reactie's op mijn gestress om het op tijd af te krijgen.
Verschillende mensen attendeerden mij er op dat de quilt niet helemaal af moet zijn.
Dit heb ik ook altijd begrepen maar het is wel apart dat op het aanmeldingsformulier staat dat je voor kwalitatief goede foto's omdat deze mogelijk ook voor de catalogus gebruikt gaan worden.

En dat is vreemd als de bies en zo er nog niet omzit....

Weet iemand hoe dat zit???

2 opmerkingen:

  1. Heb je ook al foto's van de quilt die je met ons wil delen? Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik ben wel erg nieuwsgierig....

    Groetjes,
    Renée

    PS: Chapeau dat je m op tijd af hebt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat de regels of wensen zijn van het Gilde....
    Net als Renee vind ik het geweldig fijn/knap voor/van jou dat je 'm op tijd af hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...