zaterdag 19 april 2014

De kip of het ei.... (1)

In deze rubriek ga ik iedere maand een kip, kuiken of ei laten zien dat ik gemaakt heb.



Tenslotte heet mijn blog niet voor niets quilts van KIPPETJE!
Dus moeten er eieren,kuikens én kippen in iedere gevalt terug te vinden zijn op dit blog!






Het zal iedere keer een andere techniek zijn.
Breien, borduren, haken, vilt of quilten het maakt niet uit!







Bij voldoende voorbeelden zal ik de kopfoto van dit blog ook veranderen.
 Niet naar de seizoenen zoals ik nu steeds doe maar met eigen werk!


Nu dus als eerste de eieren!
Want daar begint het toch allemaal mee, toch??

1 opmerking:

  1. Leuk al die eieren! Je hebt er al heel wat gemaakt.
    De gebreide eieren heb ik weg gegeven en nog niet weer gemaakt,dus doe ik het met de houten eitjes in de Paastakken en de echte eitjes van mijn krielkipjes.
    Weet je al welk soort ze zijn?
    goede Paasdagen
    Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...