dinsdag 11 maart 2014

Een stapje verder met de Celtic Solstice....


Deze week toch maar een keer weer achter de naaimachine gekropen....






Dit keer niet om een heel blok te maken maar van vele blokken een gedeelte....






De centrum blokken voor blok B waren immers al een poosje klaar...






En nu dan toch de eerste halve blokken klaar!





Hier boven kun je zien hoe blok B moet gaan worden.
Het is dus de middelste horizontale lijn... ( waarom denk ik nu aan bingo???)


De reden dat ik nog niet verder kan is omdat de hoekblokjes van dit blok nog steeds niet klaar zijn.
Maar dat komt vanzelf! ( Nou ja, vanzelf.... maar je snapt vast wat ik bedoel!)

Ik ga er vanuit dat er weer een mysterie van Bonnie Hunter komt in november 2014, dus dat geeft mij mooi een streefdatum dat deze quilt klaar moet zijn!

En is er niet een mooi al eeuwen oude spreuk die zegt:

"Geduld is een schone zaak" ????

(En begin nu alsjeblieft over niet over het spreekwoord "Uitstel is afstel" want ik opteer het eerste spreekwoord)

2 opmerkingen:

  1. Geduld is een schone zaak en werkt vaak juist heel inspirerend is mijn ervaring.
    Groetjes, 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geduld is een schone zaak, daar houd ik het ook op..Vorige week eens gekeken waar ik was blijven steken.De blokken A waren klaar. En deel 5 alles gesneden en een paar blokken gemaakt.
    Vandaag kan ik zeggen dat de blokken B ook af zijn. Houd het op een vierkante versie...
    Na er maanden niets aan gedaan te hebben heb ik nu de smaak weer te pakken. Mail je de foto als de top in elkaar zit.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...