woensdag 12 maart 2014

Creatief met mozaïek....


Morgen ga ik eens niet met stof of garen aan de gang maar met glasmozaiek!


Mozaïek van Gaudi in het park Guell


Maar ik begin niet met een bank maar met een schaal of torso.
Ik ga dat doen op een workshop van de VUSO in Steenwijk.

Al hoewel een bankje ook wel leuk is.
Dit mooie bankje in ons dorpje Ens liet ik al eens eerder zien:




HIER vind je meer foto's van het bankje!

Ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat worden... 
En of mijn rug het een beetje volhoud....

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Veel plezier en zo nu en dan even gaan zitten en niet te lang achter elkaar doorwerken.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb op die bank van Gaudí in park Guell in Barcelona gezeten en me vergaapt aan al zijn mozaïeken in dat park, want bij die bank is het niet gebleven :>)
    Om over zijn andere, architectonische meesterwerken maar te zwijgen.
    Veel plezier morgen!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...