zaterdag 8 februari 2014

Het idea(a)l(e) van de Olympische spelen.....

Ik kan niet zeggen dat ik een sportfanaat ben,


Hoe vindt je trouwens het Sochi logo?
Net  patchwork letters toch?


maar schaatsen is wel favoriet!
Zeker tijdens de Olympische Spelen.

En het ideale is dat terwijl Sven goud wint, ik perfect kan haken, breien, borduren, spelden enz!



Toch heb ik een stille hoop dat er iets spectaculairs gebeurd en dan bedoel ik het niet op medaille gebied.

Maar wat zou ik het een klasse vinden als Rutte een regenboog stropdas draagt....
En Maxima een regenboog lint in haar stijlvolle outfit....
En Willem Alexander zomaar pardoes met de regenboogvlag zwaait....





Want in de liefde gaat het toch om houden van?
En als twee mensen elkaar liefhebben, wie heeft dan het recht om dat te veroordelen?
Geen bijbel, regime of persoon heeft daar het recht toe!

Ik zou het geweldig vinden als Rutte, Willem Alexander of Maxima dat durven!
Maar het zal wel ijdele hoop zijn en een ideaal blijken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...