donderdag 16 januari 2014

Komend weekend Vogeltelling....!!!!

18 en 19 januari is het weer tijd voor de jaarlijkse tuinvogeltelling georganiseerd door Vogelbescherming Nederland!





Vorig jaar deed ik voor het eerst mee en ik vond het heel leuk!
Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat want tot nu toe ( door de zachte winter?) heb ik veel minder vogels in de tuin dan vorig jaar....

Meer informatie (over hoe je voorkomt dat je vogels dubbel telt o.a.) vind je op:


Hier staat ook info over de meest voorkomende vogels, hoe ze te herkennen en de verschillen tussen vogels die op elkaar lijken. En met een tuinvogel app!

En oja... dit jaar ga ik op een plek staan waar ik een (nog)groter deel van de tuin kan overzien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...