dinsdag 7 januari 2014

Het 25ste stapeltje voor de Replicaquilt....

Van de lapjes die ik vorige week kocht bij Trijntje van der Horst waren er ook twee bedoeld voor de replicaquilt.





Een turquoise en een hele mooie aparte lichte stof. Met een zweem van turquoise, lila en wit.
Leuk als contrast!






Hier weer een stapeltje van 24 blokjes....






Ik vind de HST ( Half square triangles) een heel leuk blokje om te maken.
Snel, simpel en met 1001 mogelijkheden!

En het eind is in zicht!
Want met 30 stapeltjes heb ik, als ik het goed onthouden heb, genoeg om de replicaquilt te maken in de door mijn gewenste maat.
Binnenkort maar eens opzoek naar het briefje waar de berekening op staat want dan weet ik het zeker.

En dan begint het allerleukste werk..... mooie blokken maken van 36 kleine blokjes en schuiven maar!


Zó moet het gaan worden:






In deze kleuren:





1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...