woensdag 11 december 2013

Nog een nieuwe begin van een toverachtige quilt!

Vorig weekend startte ik opnieuw met een nieuwe quilt.





Dat was de derde nieuwe quilt in één week!
En ik was er pas met 5 bezig.....
Oké, oké dat is een beetje veel van het goede maar daar had ik een goede reden voor.

Ik had mij aangemeld voor de cursus stargello op 29 november bij Greetje Hein, dat deed ik in augustus al. Toen had ik nog nooit gehoord van de mysterie quilts van Bonnie Hunter, dat leek mij toch ook wel top.... start óók 29 november!

Waarom dan nog een andere quilt?
Van 4 t/m 9 september 2014 is er weer een Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde.
En in 2014 is het thema KRINGLOOP.
 Maar in 2014 is het precies ook 500 jaar geleden dat...... ja en dat hou ik dus nog een beetje geheim!

Vandaar alleen maar de achterkant van en deel van de quilt.
En mocht je verbaasd zijn over mijn kleurkeuze?? Dat kan ik mij voorstellen!

Maar wees gerust er komen nog héél véél blokjes omheen in felle kleurtjes.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...