zondag 11 augustus 2013

Nog meer driehoekjes en rekenen geblazen....

Ik ben nog steeds druk bezig met het maken van mijn blokjes van 2 driehoeken.






Dat moet ook wel want na een beetje rekenen weet ik dat ik er veel nodig heb. Als ik uit ga van de grote dubbele rand blokken bestaat 1 blok uit 36 kleine blokjes. Maak ik een quilt van 4 grote blokken breed en 5 grote blokken lang dan betekent dat 20 grote blokken en dus 720 vierkantjes....

Nu maak ik iedere keer uit 2 stoffen 24 blokjes. Maar dat betekent wel dat ik 60 stofjes nodig heb om 30 blokken te kunnen maken en die heb ik nog niet.....

Maar het hoeft ook niet voor een bepaalde tijd af toch???


Deze week zal ik ook een paar foto's plaatsen van de eerste expirimentjes met het leggen van patronen van de eerste blokken....

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...