woensdag 14 augustus 2013

De eerste foto's.....


Zoals eerder beloofd nu de eerste foto's van de driehoekenreplicaquilt. ( mooi galgje woord)





De driehoeken zijn per 2 aan elkaar genaaid maar alle vierkantjes liggen nog los. Ik ben druk aan het schuiven om de ruiten zo duidelijk mogelijk uit te laten komen.






Als je de het beperkt tot maar 4 kleuren is het een stuk duidelijker maar ook veel minder spannend....







Dit waren de nieuwste blokjes maar die had je er in de bovenste foto allang al tussen zien zitten natuurlijk!
 ;-)


Ik vind het wel moeilijk om te bepalen welke 2 stoffen ik gebruik voor een setje driehoeken. Want soms lijkt het een duidelijk contrast maar eenmaal tussen de andere is de lichtste van de twee toch bijna hetzelfde van sterkte als de donkerste helft van een heel licht blokje. ( Snap je het nog?)

Nou ja, voorlopig ga ik lekker door en ga er vanuit dat naarmate ik méér blokjes heb het steeds duidelijker wordt in het geheel.

Het is in iedere geval erg leuk werk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...