dinsdag 2 juli 2013

Nog meer blauwe Dear Jane mét overzichtsfoto

Vorige keer liet ik al wat Dear Jane blokken zien gemaakt door Anneke.






En ze heeft er nog meer.....






Veel verschillende kleurtjes blauw....












Van bijna turquoise tot diep donker blauw....







Ze heeft nu al twee delen aan elkaar, boven één deel







Hier boven zie je de twee delen al tegen elkaar aan liggen, met bovenin ook nog een stukje van de rand zichtbaar...


Ik ben benieuwd want ze de volgende bee weer af heeft want ik vind het heel mooi !

4 opmerkingen:

  1. piep


    mmm heerlijk, ik popel zo om er aan te beginnen....

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige DJ blokken,.. Eerst mijn Ni af en dan mag ik ook!!
    Heb er al helemala zin in,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een hele mooie DJ!
    Ga het ook maken,maar dan borduren.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...