donderdag 11 juli 2013

Inspiratie van een mede blogster....

Al heel wat jaartjes ben ik met een charmquilt bezig.....






....het vlot niet erg maar een charmquilt bestaat dan ook uit 1000 stofjes waarvan er maar 1 twee maal mag voorkomen.






Dus heb je veel verschillende stofjes nodig en veel doorzettingsvermogen, ook nog.....






Toch had ik nog niet heel veel variaties bedacht behalve deze molenwiekjes....






Zoute sikjes van 6 halve hexagonnetjes  en grote driehoeken van 18 stuks ( foto ontbreekt)

En hoewel ik een quilt gemaakt heb van Innercity's was het nog niet bij mij opgekomen om






er zo'n figuurtje van te maken!








Ik zag het bij Katrien van SCRAPPATCH. Een heel leuk idee! Daar ga ik zeker wat mee doen....
Nemen jullie nog een kijkje op haar blog voor meer foto's en het verhaal achter haar driehoekjes???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...