woensdag 3 juli 2013

Dom, dommer, domst.....

Vandaag gebeurde mij iets dat nog niet eerder gebeurd was....






Na een bezoek aan de tandarts ging ik nog even snel, samen met Bas naar een grote Duitse supermarkt. Pas nadat ik een bijna volle boodschappenkar op de kassa band gelegd had bedacht ik dat mijn portemonnee nog in mijn "nette"zwarte tasje zat dat ik gisteren mee had.

Oeps!

Gelukkig wilde de kassière het wel aanslaan en ben ik daarna heel snel naar vlakbij wonende familie gereden. Ze waren gelukkig thuis..... Pfff..... gewapend met hun pas kon ik daarna weer boodschappen en zoon  ( die was gebleven als "borg") ophalen.

Oké het is mij wel eens eerder gebeurd maar dan in ons kleine dorpje, vlakbij huis.....en dit was toch wel een beetje lastiger. Ik voelde mij wel erg opgelaten.....

3 opmerkingen:

  1. Klinkt hééél bekend..... ManLief belde en bleef zelf als borg daar dus ik snel op de brommer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan had je nog geluk,dat er familie in de buurt woont!
    Durf je voorlopig nog naar die winkel terug?
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...