dinsdag 30 april 2013

Een nieuwe koning!


Ik vind het toch wel heel bijzonder dat we een nieuwe koning hebben!


( deze breiwerken sieren de bomen op het dorpsplein in Ens)

Voor mij de tweede troonwisseling die ik mee maak, en 1980 zat ik in de zesde klas lagere school. 
Voor mijn opa en oma die 98 en bijna 96 zijn is het al de derde keer en zij maken  tijdens hun leven 3 koninginnen en een koning mee. Ook regentes Emma kunnen zij zich nog goed herinneren. Wat ik dus ook heel mooi vind is dat het een tijdsbeeld is!

Ook heel mooi: de wassenbeelden van Juliana en Wilhelmina stonden voor het raam van madam Tussauds uitkijkend op het  paleis.

1 opmerking:

  1. Heb jij aan de breiversiering mee gewerkt???
    Vind het een hele creatieve versiering.
    Bijzonder he,voor je Opa&Oma weer een troonswisseling.
    gezellige avond.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...