donderdag 7 februari 2013

Zomaar even een beetje voorjaar in huis.....

Terwijl gisteren in een gedeelte van Nederland nog sneeuw viel ( in Ens viel niets)






had ik zomaar een beetje voorjaar in huis.

Op mijn werk kwam een aardige medewerkster van TNT express met een bosje Hollandse tulpen als attentie. Aangezien mijn andere collega aangaf "niet goed met bloemen te zijn" staat nu het bosje Voorjaar bij mij op tafel!
En daar kan ik van genieten!
Laat het voorjaar maar komen, ik kijk er naar uit....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annemieke heerlijk he zo,n bos tulpen ik heb zojuist ook een grote bos gekocht . staat zo heerlijk op tafel en de zon door de ramen oh ik kan niet wachten op de lente. ik las dat je in ens woont leuk dan zit je dicht bij ik woon n blankenham net op de grens van de flevo polder en overijssel.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een bos tulpen geeft je echt een voorjaarsgevoel.
    Gisteren een prachtige zonnige dag hier,maar vanochtend al 2x een hevige sneeuwbui gehad-nu weer wat zon.
    Nu zal mijn bosje tulpen wel gauw wegkunnen-ze staan al een week.
    gezellig weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...