zondag 17 februari 2013

De schatten van Zwolle.....

Dat was een lekker dagje Zwolle gisteren!
Veel gezien en wat een drukte...





Ik kocht plakkatoen en 3 lapjes voor een projectje op de volgende bee waarbij we de gesneden stroken stof gaan weven. Met deze dunnen katoen hoop ik dat het niet te stijf wordt. Maar als dat wel gebeurt is het nog geen ramp want dan maak ik er juist gebruik van door een tas er van te maken.






Ik zag ook mooie glazen hangers waar ik twee kettinkjes bij kocht. Kettinkjes en hangers zijn uit wisselbaar....







Deze lapjes heb ik heel zorgvuldig met mijn waaier uitgezocht en gaan bij de verzameling lapjes waar ik driehoeken van ga naaien. De kleur turquoise is de hoofdkleur en deze lapjes zijn daar spilt complementair aan en het geheel moet een mooi kleur palet worden. Maar om precies te zijn 5 kleuren zijn split complementair aan turquoise en dit is een serie uit één van die vijf kleuren.

Overigens kocht ik deze vier lapjes samen met de drie die voor de tas bedoeld zijn voor mijn kadobonnen. Dat is leuk winkelen!!


Morgen vertel ik nog over drie mensen die ik heel toevallig op de beurs tegen kwam. En dan bedoel ik echt heel toevallig!!

1 opmerking:

  1. Afgelopen donderdag ben ik geweest,en toen was het niet zo druk-gewoon gezellig druk,je kon makkelijk overal bij.
    Je hebt mooie lapjes gekocht en ben nieuwsgierig naar dat weven met stof.
    Wie ben je tegengekomen?????
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...