donderdag 31 januari 2013

Doelen 2013 up-date januari.....

Hoe gaat het met de doelen die ik mij zelf stelde voor 2013??


Ik las een (gekregen) bookazine van de Libelle: "Waar niemand is" van Vendela Vida  en het boek "hypotheekvrij!"van Gerhard Hormann (boek lezen 2 van 10) Deze laatste is trouwens echt een aanrader!



Ik kookte voor het eerst bruinenbonensoep van gedroogde bonen die ik had laten wellen en maakte ik tomatensoep .( 2 van 10 soorten soep maken)

We hadden een eigen gemaakte APPELCAKE in het weekend en maakte zelf  IJS voor het toetjesbuffet van de nieuwjaarsreceptie van de buurtvereniging ( meer zelf maken)

Ik deed 3 ( kapotte) stoelen weg, 10 kledingstukken en een riem  en rooide en uit de kluiten gewassen struik( 15/365 opruimen, wegdoen)


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...