zondag 9 december 2012

Kerstquilt......

Een aantal jaren geleden maakte ik voor mijn schoonouders een kerstquiltje.







Ze namen het mee naar hun huis in Hongarije. Nu wij er deze zomer waren hing het er nog want de laatste keer dat mijn schoonmoeder er was, was het kerst. Ik nam het maar mee naar huis want deze winter zouden we daar niet meer komen.

Het midden stuk heb ik met de machine door gequilt omdat het heel dik was, veel kleine naadjes en ook nog een ondergrond. Dit deed ik door te meanderen. De omtrek heb ik met de hand gedaan. Tussen de strepen maakte ik sterren.....







Hier zie je er nog meer....






De buitenrand maakte ik met een snelle snij techniek.
Een smal  rood afwerkbiesje maakte het geheel compleet....

2 opmerkingen:

  1. Dit kerstquiltje is zo mooi gequilt. Ziet er heel goed uit. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein sehr schöner Quilt.
    Super gequiltet.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...