maandag 10 december 2012

Give away bij Lia: kersthangers!

Gisteren zag ik een leuke give away bij Lia van MIJN HOBBY BLOG






Ze verloot deze leuke kersthangers die ze zelf gemaakt heeft!

Wil je ook een kans maken klik dan op de link die hier boven staat,
dat kan tot ( of tot en met?) 12 december!


Verder heb ik een rustig en vooral nuttig weekend gehad.
Ik deed de weekboodschappen, deed de was en ruimde op, slingerde de stofzuiger door het huis, speelde voor taxi voor de kids, kookte 2 maal een portie stoofperen en maakte zelf ook nog 4 liter wasmiddel. 

En oja, ook nog iets bijzonders gezien zaterdag morgen: ik stond bij -8 mijn autoruiten te krabben en merkte op dat het eigenlijk helemaal niet koud was. Het zonnetje scheen volop en het was windstil. Ik merkte nog op dat ik eigenlijk mijn zonnebril moest pakken. Maar 2,5 km verder op trok het ineens dicht, sterker nog.... het was mistig met een zicht van slechts 100 meter.
Nog eens 3 km verder op reed ik de nieuwe Ramspolbrug over.... en hopla.... daar was de zon weer!

1 opmerking:

  1. Mmmm lekker stoofpeertjes met vla....
    Heb ook nog je blog bekeken van de Sinterklaastijd wat een gezellige spulletjes!!!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...